Анонс vivo v1: перший власний isp-чіп vivo, розроблений спільно з zeiss

13

Компанія vivo вже давно працювала над створенням власного чіпа image signal processor (isp). Тепер про це заявив виконавчий віце-президент компанії ху байшань. Він офіційно підтвердив, що компанія дійсно готує до випуску vivo v1 isp.

Isp v1 став першим процесором обробки зображень, розробленим силами самої китайської компанії. Він призначений в першу чергу для обробки зображень. Для експертів цей анонс став знаком, що всі нові смартфони серії vivo x70 будуть оснащуватися саме цим чіпом.

Як було заявлено в презентації, в розробці vivo v1 взяла участь команда з більш ніж 300 чоловік. Етап досліджень і розробок зайняв більше 24 місяців, при цьому vivo тісно співпрацювала з іншими виробниками процесорів для смартфонів. Це було необхідно, щоб забезпечити безшовну взаємодію vivo v1 isp з основним процесором смартфона і не відчувати в майбутньому проблем з сумісністю.

За оцінками розробника, vivo v1 відрізняється високою обчислювальною потужністю, низькою затримкою і низьким енергоспоживанням. Крім складних алгоритмічних обчислень, він також здатний виконувати паралельну обробку даних, які необхідні для роботи gpu і dsp. Компанії вдалося значно поліпшити коефіцієнт енергоефективності vivo v1 в порівнянні з традиційними рішеннями, що проявляється навіть при виконанні великого обсягу складних обчислювальних операцій.

У vivo v1 оптимізована архітектура зберігання даних, використані високошвидкісні схеми для читання і запису всередині чіпа. Це зроблено для того, щоб максимізувати можливості паралельної обробки. На кристалі розміщено 32 мбайт кеш-пам’яті.

За словами розробника, vivo v1 перевершує нинішні флагманські настільні процесори в операціях, пов’язаних з обробкою графіки. Поліпшення зачіпають шумозаглушення в реальному часі, виражаються в малій затримці і можливостях вставки додаткових кадрів. При обробці спеціалізованих завдань з високим обсягом обчислень застосування в vivo v1 спеціального алгоритму знижує енергоспоживання приблизно на 50%.

При розробці чіпа компанія vivo також співпрацювала з командою zeiss. Були досягнуті технологічні удосконалення, пов’язані з обробкою інформації про світло, прийнятому скляними лінзами. Розробникам вдалося якісно опрацювати алгоритм підтримки з урахуванням високої диверсифікації світла, що пропускається, забезпечити наднизьку дисперсію і термічну стабільність. Реалізовано процес динамічного оптичного калібрування для регулювання ефекту зниження різкості через помилки, що виникають в товщі лінзи або внаслідок похибок її ексцентрика.

Крім цього, vivo представила технологію покриття swc. Вона забезпечує повне придушення відбитого світла, а також знижує коефіцієнт відбиття до мінімуму 0,1%, що значно покращує якість одержуваних знімків.

Vivo і zeiss також провели велику роботу над підвищенням продуктивності. Реалізований механізм паралельної обробки до 140 колірних карт і поліпшені алгоритми тривимірної матриці відображення кольорів. Це дозволяє налаштувати 262 144 параметрів і зробити відтінки передачі кольору більш точними, а також підвищити точність обробки насиченості світла. В результаті, точність колірного тону δe збільшується приблизно на 15,5%, що забезпечує отримання більш природних кольорів.

Раніше редакція thg.ru опублікувала огляд кращих відеокарт для ігор . Вибрати кращу відеокарту для ігор непросто — для кого-то кращою може бути найдоступніша відеокарта, для інших найпродуктивніша. Ми намагаємося враховувати всі фактори і публікуємо щомісяця оновлюваний матеріал, в якому намагаємося рекомендувати дійсно кращу відеокарту для ігор в будь — якій ціновій категорії-від дешевше $100 до топового сегмента. Детальніше про це читайте в статті «краща відеокарта для ігор : поточний аналіз ринку».

читайте також:

genesis mining повернула собі 485 тис. Відеокарт і введе їх в експлуатацію для майнінг etherium